Hoera!

Hallo bezoeker van ons blog!
Vandaag nog een vrolijk kaartje om te plaatsen. Dit kaartje heb ik gemaakt met mijn nieuwe vlaggenstans en is volgens mij wel aardig gelukt. Ik heb de letters er los in gestempeld. Leuke swirl, mooie bloemetjes en een vlinderbedeltje maken de kaart weer helemaal af.

 
Misschien is het iemand opgevallen maar ik heb een kaart ingezonden aan het Don en Daisyteam en....deze is inmiddels geplaats op het Don en Daisy Blog! Neem eens een kijkje op hun blog daar staan zulke leuke kaarten en ideeën op.
Ik bedank hierbij het team van Don en Daisy dat zij mijn kaart geplaatst hebben, ik ben er best wel een beetje trots op!
http://donendaisy.blogspot.nl/2013/01/sylvia.html

lieve groetjes,
Sylvia

2 opmerkingen:

  1. Hallo,
    Wat een leuke kaarten maken jullie, ook erg mooie kaarten. Ben gelijk volger geworden, leuk om jullie te gaan volgen. Kom gerust ook een kijkje nemen op mijn blog,
    Groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke, vrolijke kaart Sylvia! Gaaf dat Don en Daisy je kaart hebben geplaatst. Daar mag je ook best trots op zijn!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen