2014 is begonnen.....

Lieve bezoeker of volger van ons blog,

Allereerst nog even de allerbeste wensen voor een gelukkig en gezond nieuwjaar, laten we meteen maar even creatief aan de slag gaan! De kerstspullen zijn inmiddels opgeruimd en morgen start voor mij het 'normale' werkleven weer....helaas....ik ging aan mijn vrije dagen al aardig wennen....
Gelukkig heb ik de afgelopen dagen wat meer tijd gehad om weer eens aan de slag te gaan met kaarten die nog af gemaakt moesten worden want de eerste verjaardagen komen er deze week alweer aan en daar hoort een eigengemaakte kaart wel bij!

Voor mijn lieve vriendin An heb ik deze kaart gemaakt. De afdruk is van Noor! Design (6410/0043 Clear Stamp Roos) en is ingekleurd met Derwent potloden.


Ik heb een los label bovenaan de kaart geplaatst met daarop een tekst gestempeld, lintje en brad eraan geknoopt. Verder ben ik een beetje 'over de top' aan de gang gegaan met Frantáge op de vlinders (pons), zandloper (Marianne Design) en blaadjes (Marianne Design). Op de roosjes heb ik nog glitters aangebracht, An houdt van 'glimmetjes' zoals ze dat zelf uitdrukt, dus vandaar....

Aangezien ik toch zo lekker bezig was ben ik verder gegaan met de volgende kaart, ik ben van het zelfde principe uit gegaan, makkelijk modelletje kaart dus hoefde ik niet lang te mix en matchen!  
Deze kaar is pas voor in mei.....maar ja,.....af is maar af!

 Binnenkant ook voorzien van design papier, staat wel zo netjes.



Deze kaart heb ik minder 'over de top' gemaakt. Wel vind ik de labeltjes goed gelukt. Ik had nog een stempel van 'Wild Rose' met een roos en tekst erachter en de andere kant van de label heb ik voorzien van een mooie tekst. Het oranje is zo fris van kleur, daar wordt je blij van!

Zo, het jaar is weer begonnen, ik hoop dat Mirjam en ik jullie ook dit jaar weer mooie creaties op ons blog kunnen laten zien zodat jullie ook geïnspireerd worden en lekker aan de slag gaan met ideeën. 

Bedankt voor je bezoekje en tot een volgend berichtje,
groetjes, Sylvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten