Piep, piep,.......

Hoi, leuk dat je weer even komt kijken.

Vandaag een haakberichtje......nadat ik de uilen heb gehaakt wilde ik heel graag andere beestjes uit proberen, dat moest me toch lukken?  


Onderwijl het haken ontdekte ik bij de Hema dit leuke koffertje. Het zijn er twee in één, heel handig te gebruiken voor al je haakspulletjes als je buiten zit, zo blijft alles bij elkaar, waait niet weg en geen gezoek meer.

Vol goede moed ben ik aan de slag gegaan met een patroontje en zo ontstonden er allemaal losse onderdelen en uiteindelijk bij het in elkaar zetten.....toen... toen kwam zij dus 'tot leven', ........

Dit is Doortje en ze komt even uit het koffertje 'gepiept'......


Ze is best wat verlegen om voor mijn camera te komen maar ze poseert al aardig. Ze is heel nieuwsgierig naar wat ik allemaal aan het doen ben.....


Soms zit ze geintjes uit te halen als ik haar voor mijn camera wil krijgen.....


                                     Hier is ze ineens heel stoer!!


Hier kun je zien dat ze een korte broek aan heeft en haar shirtje is in gestreept in dezelfde kleur. Haar oren zijn misschien wat groot maar ach.....she's so cute!

Ik heb dit patroontje besteld via www.haakmuts.nl . Ik hoop dat jullie haar leuk vinden, voorlopig zit ze overal waar ik bezig ben, op de tafel, op de schouw, ze vindt het gezellig om erbij te zitten en ik ook ;)

Inmiddels hebben Ank en ik bij Mirjam een hele leuke workshop gehad met uiteraard de gave Stampin'Up! producten. We hebben drie hele mooie kaarten gemaakt en deze zal ik de volgende keer hier op ons blog zetten. Je houdt ze dus nog tegoed.

Leuk dat je weer even kwam kijken, een fijne komende week gewenst en tot een volgende keer,
creatieve groetjes,
Sylvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten