Pillow Box

Hoi, leuk dat je bij ons komt kijken.....

Het is al even geleden dat ik wat gepost heb......er was nog even niets te melden, het kaarten maken stond even stil maar nu met het stormachtige weer van vandaag komt er vast meer zin om kaarten te maken. Vanwege het mooie najaarsweer was ik meer buiten dan binnen, en dat is maar goed ook, de winter kan lang duren!! Maar goed tijd voor een projectje.....

Enige tijd geleden was onze vriendin jarig en een mooie kaart mocht niet ontbreken natuurlijk!! Ik had al een tijdje geleden deze mal van Dutch Doobadoo gekocht en had er meteen een plannetje mee....

Het geheel natuurlijk gecombineerd met de mooie spulletjes van Stampin'Up!


Op de foto komen de mooie kleuren niet zo goed tot zijn recht. Het groen is meer lichtergroen dan je hier ziet, hier lijkt het wat flets.....


Mooi slingertje gemaakt, handig hoor met de punch en stempelset van Stampin'Up!


Kon ik ook eindelijk eens de grote tekststempel gebruiken, ik vind het lettertype zo mooi......en lekker groot!! In dezelfde kleur ook een lintje gebruikt.

Natuurlijk nog even mixen met de Petite Petals, de punch gebruikt voor bloemetjes uit het designpapier, zo maak je één geheel met veel verschillende materialen. Ik vond 'm mooi gelukt. Binnenin had ik nog een kleinigheidje verstopt want daar is de Pillow Box voor bedoeld.

Heel graag tot de volgende keer,
stormachtige groetjes,
Sylvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten