Lief baby'tje.....

Hoi, fijn dat je komt kijken....

Binnen onze familie is twee weken geleden een lief klein baby'tje geboren. Ze is een klein meisje en ze heet Marley.

Voor haar heb ik iets leuks gehaakt. Ik heb een mijn map vol met verzamelde haakpatroontjes en dit lieve olifantje is het geworden....


 Hoewel...eerst was het nog niet veel.....ik wist niet hoe ik de kop op de romp moest krijgen, stond ook een beetje onduidelijk in het patroon......
Nou ja, met het slurfje en de oogjes werd het al een beetje wat.........

 
 En toen.....had ik het ineens te pakken....oortjes gehaakt, vier pootjes gehaakt.....alles aan elkaar genaaid......een staartje....en klein plukje haar....roze strik erom..... en tadaaaa...... 

                      Natuurlijk zelf 'handmade'.....hihi, best trots op mezelf......
 
Zo, het olifantje is klaar en met veel voldoening aan de trotse ouders gegeven, zij konden het waarderen en ze krijgt vast een mooi plaatsje op de babykamer!

Volgende keer gaan we een beetje in kerststemming komen hoor, de weken gaan hard en nu gaan we in productie voor de kerstkaarten.... wil je wat zien?? Dan graag tot een volgende keer,
Alvast fijn weekend,
groetjes,
Sylvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten