Een dagje vrij.......

Hoi, leuk dat je weer even langskomt.

Vorige week liep ik al met het idee rond om deze week een dagje vrij voor mezelf te nemen. Dat is dus vandaag geworden. Bijna half Nederland is vrij en wel of niet op wintersportvakantie en ineens had ik zin om zelf ook even een vakantiedag op te nemen. Plannen had ik inmiddels al gemaakt maar o, o, wat vliegt zo'n dag voorbij zeg!

Ik was deze week al begonnen om eens wat kledingkasten uit en op te ruimen en vanmorgen heb ik dat nog even een half uurtje gedaan met als resultaat een vuilniszak vol met kleding welke ik (volgende week) naar een inzamelpunt breng.

Aangezien ik ook zin had in nieuwe plantjes voor het raam en zo ook de laatste winterprullaria voorlopig weer op te bergen maakte ik een plannetje om even naar Intratuin te gaan én mezelf te trakteren op koffie met wat lekkers....jipiee!
Ik had een klein handboekje met haakideetjes in mijn tas gedaan om onder de koffie even wat te doen te hebben (voor me uit staren leek me zo saai), dus bladerde ik even door het boekje om wat nieuwe haakplannetjes te maken (gelukkig heb ik al een heel lang lijstje hihi).

Zo gezegd zo gedaan.....en ik kan Intratuin niet verlaten met wat lekkere brokjes voor mijn hond Bonnie. Bij thuiskomst snuffelde ze enthousiast aan de tas al wetende dat er wat voor haar bij zou zitten hmmmmm.
Aangezien het nog droog was heb haar meteen maar even een uitlaatje gegeven, zo waren we nog droog heen en weer.

Hieronder nog even wat leuke foto's van deze dag.



Heerlijk zo'n enkele vakantiedag voor mezelf. Ik hoop dat je jezelf ook eens trakteert, ik zal het zeker nog eens doen.

Nu pak ik vanmiddag nog even een haakwerkje op want over twee weken is mijn vriendin jarig e ik wilde iets bijzonders maken.....wat het is??? Dat zie je vanzelf op dit blog verschijnen, dus graag tot een volgende keer,

Geniet nog van je dag,
groetjes,
Sylvia

1 opmerking:

  1. Oh je hebt er echt een feestje van gemaakt van je vrije dag zus. Ik ben benieuwd wat je gaat haken

    BeantwoordenVerwijderen