Kussen met kleur!

Hier weer een berichtje van mij.
Het is bijna niet te geloven dat ook november alweer bijna voorbij is, wát vliegen de weken voorbij! De Sint is al gearriveerd en ik zie zo hier en daar de Kerstversiering al tevoorschijn komen....Dit jaar vind ik opnieuw dat het jaar sneller omgaat dan ik kan bijhouden....lijkt het maar zo of wordt ik toch écht een dagje ouder ;-)

Enfin, gelukkig vind ik regelmatig de tijd voor een haakmomentje want dat blijft toch een heerlijke bezigheid.

Begin november zijn we gezellig met z'n drieën naar de KreaDoe in Utrecht geweest en wat een walhalla aan wolletjes kwam ik daar toch tegen! Teveel om te zien en achteraf toch te weinig meegenomen....vind ik haha.

Enfin bij het Garenwinkel van Henja vind ik altijd iets leuks, zij combineren de kleuren van ByClaire zo mooi in leuke haakprojecten dat ik dit niet kon laten liggen. Een mooi kussen!




De achterkant en de voorkant zijn verschillend wat een leuk effect geeft. De kleuren passen mooi bij elkaar.


Tussen de blokjes heb ik een randje gehaakt zodat je een soort van lapjes effect krijgt.
Kijk, die nopjes zijn leuk hè. En ook het onregelmatige van de kleurbanen maakt het een speels kussen. 


Hier zo je mooi het randje dat ontstaat als je de beide panden aan elkaar haakt. En nu kan ik niet kiezen....welke kant voor hmmm...regelmatig omkeren dus maar!

Ik wens je nog een mooie week en alvast een fijn Sinterklaasfeest. Op naar de Kerst! 

Creatieve groetjes,
Sylvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten