STOER URBAN GREEN KUSSEN

Hoi!

Ja, ik weet het ..... wel lang geleden dat ik wat gepost heb. Tja, soms ben je wel bezig met een project maar valt er eigenlijk (nog) niets te melden maarrrr vandaag wel!

Eindelijk, eindelijk is mijn Stoere Urban Green Kussen af! Gehaakt in Tunische haaksteek met een prachtige 'V" structuur. Het was geen werkje om even op de bank erbij te pakken onder het tv kijken, nee, het was opletten want elke even en oneven toer start en eindig je anders. Er zit wel een regelmaat in maar ik hield er een blaadje met potlood naast om bij te houden in welke toer ik zat. Regelmatig startte ik verkeerd als ik halverwege een toer even was gestopt, .... ging ik nou heen of weer??? Weer uithalen pffff, was best een werkje.... Het duurde daarom even maar vandaag was het dan eindelijk zover, ik heb een binnenkussen van Ikea gebruikt, dit is afwijkend van het oorspronkelijke patroon omdat dit kussen groter van afmeting is. Ik heb ook meer garen gebruikt.

Het patroon is van Echtstudio, je krijgt het patroon erbij en het garen is van byClaire chunky cotton. Op Echtstudio kun je ook het binnenkussen kopen behorend bij het patroon.






Mooi gelukt toch! Het is maar afwachten of er niet teveel 'halen' inkomen bij het gebruik in de bank maar ach...had het maar geen kussen moeten worden ;-)

Het voelt lekker nu het kussen af is want ik had al drie nieuwe projecten "klaar voor de start" in een hoekje van mijn hobbykamer staan. Ik popel om iets nieuws te starten want dit ligt er dus nog......




Ja, je ziet het goed....nog een kussen (bloos :-) maar ook onweerstaanbaar!!


Twee vesten, beide kleuren ook zoooooo mooi. Welke eerst???


En eigenlijk nog een onafgemaakt werkje.....het hemdje van vorige zomer.......dilemma want het mooie weer zit er wel aan te komen!

Enfin zat projecten om aan te gaan beginnen, heerlijk vooruitzicht!

Leuk dat je me kwam bezoeken en gauw tot een volgend berichtje,
haakgroetjes,
Sylvia
           

1 opmerking: