Workshop labels maken

Hoi, leuk dat je weer even komt kijken!

Voelen jullie het ook een beetje buiten.....volgens mij begint het voorjaar al te komen.....ik liep een rondje in de tuin en kijk....


                                      ..frisse primulaatjes staan al in knop!! 

Afgelopen maandagavond zijn we voor een workshop bij Mirjam geweest. Zij geeft eerdaags haar eerste echte workshop voor zes deelnemers maar wilde onze mening even weten over de labels die ze gemaakt heeft (uiteraard) met de Stampin'Up! producten. De opdracht was labels maken voor aan een fles en losse cadeaulabels voor aan een cadeautje of bos bloemen. Nou...daar is Mirjam goed in geslaagd. Onderstaande flessenlabels zijn echt geweldig om weg te geven!!




Verder had Mirjam voor ons nog twee vrolijke bloemenkaarten.....



...en als dat nog niet genoeg was....had ze voor ons ook nog een cadeau zakje te versieren. Ik wilde er een tekst op voor iemand die in verwachting is en voor in het zakje heb ik twee rompertjes gekocht.


Nou, helemaal toppie toch! Leuk om weg te geven én leuk om te krijgen!

Ben je enthousiast geworden en....wil je ook eens iets maken met de Stampin'Up! producten dan zou ik hieronder een berichtje achterlaten of even op de site van Mirjam kijken voor informatie http://madebymirjam.blogspot.nl/

Maak kennis met Mirjam op de creamarkt in Nootdorp op 5 april a.s. gebouw Nové in de Dorpsstraat (11.00 tot 16.00 uur)

Bedankt voor je bezoekje en geniet nog van deze mooie zonnige dag!
Sylvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten