Krukje 2

Hoi, daar ben ik weer en jij ook!

Vorige keer had ik mijn berichtje met Krukje 1 geplaatst en vandaag zijn we toe aan een berichtje over krukje nummer 2!

Tja, ik vond 'm zo superleuk dat ik 'm voor mezelf ook heel graag wilde maken. Ik heb gekozen voor garen van ByClaire nummer 2. Dit is een hele mooie ronde draad en heerlijk om mee te haken met nummer 5.
Zie hier het resultaat!
Het is hetzelfde krukje gekocht bij Action en ook het patroon (www.jipbyjan.nl) is hetzelfde maar door een andere wolkeuze wordt ziet ie er toch al anders uit.
 
 

Bijna klaar.............
 

 
 Tadaaaa, dit is 'm geworden. Ik heb gekozen voor mosgroen en past heel goed bij mijn nieuw omgehaakte kussens in de bank!

Inmiddels kon ik het niet laten om toch nog 2 extra krukjes aan te schaffen en als je nu ook zo'n omgehaakt krukje door mij wilt laten maken dan hoor ik het graag!

Geniet nog even van het warme weer want het Pinksterweekend zal ietsje frisser worden. Fijne dagen en tot een volgende keer....en jawel...dan volgt krukje 3!!!

Haakgroetjes,
Sylvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten