Kussens Haken

Hoi, hier ben ik weer met een berichtje.

Sinds kort heeft Mirjam een vernieuwd blog dus kijk gauw even bij haar wat zij zoal heeft gemaakt aan mooi Stampin'Up! kaarten: https://papierstempelkleur.blogspot.nl/


Inmiddels hebben we met ons drieën op een avondje mooie kaarten gemaakt. 

 
 
 
 
 
Eindelijk mijn kussen met Granny's afgemaakt! Ik vind 'm toppie gelukt!
 
        
 
Links zie je de achterkant, gewoon een leuke steek uitgezocht uit de Haakbijbel en de twee lappen aan elkaar gehaakt met vasten.
 
Van dichtbij.
 
Mezelf een cadeau gedaan hihi, een tijdschrift van projectjes met Tunisch haken, een haaktechniek die ik graag zou willen leren. Er staat goede uitleg in dus dat gaat me vast wel lukken. Ik wordt al weer helemaal blij van al het moois dat erin staat. Ook het 'gewone' tijdschrift Simply Haken kon ik niet weerstaan.....er zat een etui bij met uilenprint...zucht...zwak voor 😉 hihi.

Bedankt voor je bezoekje en graag tot een volgend berichtje, een fijne week gewenst.


Nog een lief cadeautje gekregen bij de workshop, beetje lente in een kopje!
groetjes,
Sylvia
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten