Voorjaar!

Hoi, leuk dat je komt kijken!

Volgens mij dient het voorjaar zich aan! De temperatuur gaat komende week oplopen en ook het zonnetje schijnt al een paar dagen dus....het voorjaar komt eraan!

In mijn tuin kun je al goed zien hoe het voorjaar zijn intrede doet, hier en daar komen alle bollen op en ook een beetje kleur siert mijn tuin. De pruimenboom begint knoppen te vormen en dat beloofd wat voor de oogst!

         

          

Afgelopen zaterdag nog naar Delft gefietst en dan kan ik het niet laten om even langs Dille en Kamille te gaan, even snuffelen voor 'iets' leuks. Ik vond de lente-thee en besloot deze maar eens te proberen en ja....lekker!


 

 
Ik kwam via via op een blog toen ik aan het zoeken was naar oude Ariadne's. Zij heeft een tweedehands winkeltje op Internet en zij verkoopt dus oude handwerkboeken en tijdschriften. Ik stuitte op tijdschriften uit 1965! Mijn geboortejaar, hoe leuk is dat. Natuurlijk kon ik het niet laten heb drie tijdschriften besteld. Hieronder oude glorie!
 
 
 
 
 
 
 
                          
Zelfs het patronenblad zit erbij en is in goede staat. Leuk hé zo'n stukje historie uit 1965, zo leuk om door te bladeren.
 
                         
 
Het tijdschrift van juni 1965 laat ik je een volgende keer zien, die is echt leuk!
 
Tot zover mijn berichtje, geniet van het mooie lenteweer en een fijne week gewenst,
groetjes,
Sylvia

2 opmerkingen:

  1. Die oude tijdschriften geweldig!
    Heerlijk lente weer vandaag..geniet ervan zus

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die oude tijdschriften geweldig!
    Heerlijk lente weer vandaag..geniet ervan zus

    BeantwoordenVerwijderen